lejátszó


Discover Magyar atom!

2009. július 26., vasárnap

Az elmúlt hetekben nemsok időm volt az oldara írogatni, de egy csomó zenés élményben volt részem. voltam egy Bëlga koncerten, ami frenetikusnak mondható, egy csöppnyit csorbítja a fél órás késésük az eredményt. A múlt héten tartottak Zamárdiban egy motoros találkozót, amire, azt hogy miért mentem, hosszú történet-nem írom le, tehát meglátogattuk a campinget ahol tartották. Már a bejutásnál gondok voltak, egy Áfá-s számlát akartunk kérni, de a biztonságiak rögtön elkezdtek pattogni, szóval a következő 20 perc alatt jól összebalhéztunk velük, de miután hoztak egy blokkot, már nem akartuk tovább húzni a dolgot mert vagy húszan voltak és a szélességük nagyobb volt mint a magasságuk, és fordítva. Szóval mondták, hogy menjünk be, és mi bementünk, de azt elfelejtették hogy nem fizettünk, és még karszalagot sem kaptunk, de a blokk nálunk volt...
Volt egy Karthago koncert, amiben aztán igazán csalódtam. Aztán voltak még kisebb bandák, amik feldolgozásokat nyomtak.

A fő atrakkció e napon szerintem a Jerry Lee Lewis Tribute Band, akik igazi rocknrollt játszottak, és hatalmas showt csináltak. Még az ilyen kutyafejű fémveretes-bőrruhába öltözött keménylegények is elismerően kiabáltak és mutogattak. Szóval jó volt összességében.



Tegnap pedig ismét egy Irie Maffia koncerten találtam magam a zpben, amitől másodszorra már nem vártam újdonságot, de azért jó volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése