lejátszó


Discover Magyar atom!

2009. május 28., csütörtök

Kormorán

Négy nappal a nagykoncert után, június 17-én a kecskeméti Animációs Fesztivál várja a Kormorán kilencfős tagságát. A nyári koncertturné soron következő állomása 27-én, Somogyváron lesz, majd 29-én Csongrád következik. Július 11-e a szentendrei koncert időpontja, másnap Siófokra utaznak, majd következik egy kis kirándulás Erdélybe, hogy Szatmárnémetiben július 13-án mutassák be régebbi és új dalaikat. Öt napos pihenő után, az agárdi strand napon puhára főtt közönségének ad esti felüdülést a zenekar, 24-én a Karcagi Rockfesztiválon lehet találkozni a Kormoránnal. Augusztus 7-én megint csak átlépik a déli határt.

Ezúttal kissé beljebb, Székelyföldön fogadják a zenekart, ahol a gyergyói EMI tábor látja őket vendégül. A fellépéssorozat augusztus 15-vel Pápán folytatódik, onnan csak egy ugrás Felvidék, közelebbről Gúta. Szlovákiában maradva, Somorja a következő állomás, hogy aztán hazaérve, 19-én, Keszthelyen, 23-án pedig Harkányban lépjenek fel. A Kormorán nyári turnéja 29-én, a sitkei kápolna mellett – az immár hagyománnyá nemesült - rock-fesztivállal zárul.

Ha egy közös munka sikeres, miért ne folytatódhatna tovább az együttműködés? Minden bizonnyal így gondolkodhatott a Kormorán vezér Koltay Gergő, mikor a rövid időn belül bearanyozódott Hatvan csapás sikere nyomán úgy döntött, hogy elkészíti Deák Bill Gyula újabb nagylemezét. A Forró hó címet viselő vadonatúj korong várhatóan szeptemberben kerül boltokba. Viszont már kapható - és úgyszintén a szoros együttműködés eredménye -, a decemberi, körcsarnokbeli Bill koncert anyagát tartalmazó DVD.

1 megjegyzés: